ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Potřebujete pomoct? Přečtěte si odpovědi na nejčastější otázky.

CO JE TO PROUD A JAK FUNGUJE?

Český start-up PROUD je platforma, která spojuje zákazníky a partnerské řidiče za účelem efektivnějšího způsobu dopravy ve městě a jeho okolí. Aplikace spojí zákazníka s nejbližším řidičem bez nutnosti volání a složitého vysvětlování místa vyzvednutí. Jakmile řidič poptávku příjme, zákazníkovi se v aplikaci zobrazí jméno řidiče, čas vyzvednutí a typ vozidla. Zákazník má možnost platit buď hotově, nebo kartou přímo v aplikaci.

JAK SI OBJEDNÁM JÍZDU?

K objednání jízdy je potřeba mít stáhnutou a nainstalovanou naší aplikaci. Následuje snadné vytvoření účtu. Jakmile je účet vytvořen, stačí zvolit typ platby (Kartou nebo hotově), vybrat kategorii (PROUD, Komfort, PROUD XL, Kids...), a to vše nakonec potvrdit. Zbývá jen vyčkat na řidiče a nasednout do vozidla.

MŮŽU SI NAPLÁNOVAT JÍZDU PŘEDEM?

Tuhle funkci bohužel neumíme splnit z vícero důvodů. Naše služby by tak nebyli efektivní a mohli by nadělat více problémů než užitku. Objednávku je tedy potřeba potvrdit pouze v době, kdy máte o jízdu zájem. Někdy je však nutné počítat s časovým zpožděním, např. v rušných hodinách doporučujeme objednat jízdu s menším předstihem.

OBDRŽEL JSEM PROMO KÓD, JAK HO UPLATNÍM?

Jestliže jste obdrželi slevový promo kód je nutné ho uplatnit v aplikaci ještě před potvrzením objednávky. Promo kódy lze uplatnit pouze pokud zákazník platí kartou.

JAK ŘEŠIT ZAPOMENUTÉ OSOBNÍ PŘEDMĚTY VE VOZIDLE?

Pokud se Vám přihodila tato událost neprodleně kontaktujte Vašeho řidiče a domluvte se s ním na předání zapomenutého předmětu. V případě, že se Vám nepodaří řidiče kontaktovat, otevřete v aplikaci kategorii Pomoc a podpora, popište nám kdy ke ztrátě došlo a kdo byl Váš řidič. Tyto informace naleznete v sekci Historie jízd. Z naší strany se budeme snažit řidiče co nejdříve kontaktovat a vyhovět tak Vaší žádosti.

KDE A JAK OBDRŽÍM UČTENKU ZA JÍZDU?

Po každé skončené jízdě Vám zašleme účtenku na emailovou adresu, kterou jste zadali v profilu Vaši zákaznické aplikace. V případě, že jste účtenku neobdrželi, kontaktujte nás prosím na emailové adrese support@ecab.cz

MŮŽU CESTOVAT S DOMÁCÍMÍ MAZLÍČKY?

Jestliže chcete využit našich služeb společně s Vaším domácím mazlíčkem, po objednání jízdy neprodleně kontaktujte Vašeho řidiče s dotazem zda-li Vašeho mazlíčka příjme. Rozhodnutí je pouze na řidiči. V případě, že řidič odmítne, zkuste objednat jízdu znovu a vyčkejte na řidiče, který Vaši žádosti vyhoví. Jestliže se jízda uskuteční, ujistěte se, že mazlíček je řádně čistý a pokud to velikost umožní, použíjte přepravní box.

CO POTŘEBUJI ABYCH SE STAL PARTNERSKÝM ŘIDIČEM?

Abyste se mohli stát partnerským řidičem budete potřebovat:
- Řidičšký průkaz
- Čistý trestní rejstřík
- Žlutou kartu taxikáře
V případě, že budete činnost provozovat na sebe, dále také:
- Živnostenské oprávnění (Silniční motorová doprava)
- Vozidlo splňující naše požadavky (ne starší než 10 let a v dobrém stavu)
- Technický průkaz (auto zapsáno jako Taxislužba)
- Řádné pojištění

Vaše dokumenty a dotazy zasílejte na emailovou adresu driver@ecab.cz

NEMŮŽU SE PŘIHLÁSIT KE SVÉMU ÚČTU

Jestliže jste zapoměli heslo, klikněte na políčko ,,Zapomenuté heslo“, umístěné pod přihlašovacím okénkem, zašleme Vám nové heslo na emailovou adresu.
V připadě, že si nepamatujete své přihlašovací údaje vůbec, kontaktujte nás na support@ecab.cz s Vaším jménem a telefonním číslem.

KDE SI LZE PROUD OBJEDNAT?

Jsme nová aplikace na trhu, naše služby si lze objednat pouze v Opavě a blízkém okolí.
Budeme vyvíjet veškerou snahu, aby se PROUD co nejdříve objevil na co nejvíce místech v České republice!

POŘÁD SI NEVÍTE RADY? ZEPTEJTE SE ZDE